top of page

MUJI

Categorie

Website Design

FUNCTIE

Vormgever

opdrachtgever

SintLucas

datum

November 2016

In het tweede leerjaar van mijn opleiding op het SintLucas kreeg ik het project MUJI. Voor dit project moest je voor het merk MUJI een redesign van hun website maken. Ik vond het een uitdaging om van een geordende website een beter geordende website te maken.

​

MUJI is een soort van Japanse HEMA. MUJI is niet actief in Nederland, dat is ook de reden dat de redesign van de website van MUJI ook in het Engels is geschreven. Voor dit project moesten we een onderzoek doen naar MUJI. De vormgeving van dit onderzoek is niet optimaal, maar dat is de huidige stijl van MUJI. De inhoud van het onderzoek is wel correct.

In dit PDF-bestand is het onderzoek naar MUJI te lezen. Hierin staat advies en uitleg over het redisgn van de website. Ik heb dit gemaakt met Adobe Indesign.

In dit PDF-bestand is een sfeer en identiteit beeld van mijn eindproduct. Het sfeer en identiteit beeld omschrijft de sfeer en de kleuren van mijn eindproduct.

Voor het project moest ik 5 pagina’s kiezen om te redesignen. De pagina’s die ik heb gekozen zijn: de homepage, de categorie pagina, de product zoekpagina, de productpagina en de shopping basket. De ontwerpuitgangspunten die ik heb gebruikt om dit te vormgeven zijn: rood, luchtig, open en Japans. Deze pagina’s heb ik gemaakt door gebruik te maken van Adobe Photoshop en Adobe Illustrator voor de pictogrammen.

MUJI Redesign Website Design Homepage
MUJI - Homepage
MUJI Redesign Website Design Categorie Pagina
MUJI - Categorie
MUJI - Zoeker
MUJI Redesign Website Design Productzoeker
MUJI - Product
MUJI Redesign Website Design Product Pagina
MUJI - Winkelwagen
MUJI Redesign Website Design Winkelwagen Pagina
bottom of page